Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Υπάρχει και άλλος τροπος....




Του έρωτα ο δόλος
και όλου του κόσμου
ο στόλος εμενα πια
δεν με χωρά μου
φτάνει η βάρκα
του ψαρα
με πάει και με φέρνει
και τα μυαλα
μου παίρνει
με ταξιδευει
στα ανοιχτα
νεοι οριζοντες ξανα
τα βραδια μου
τα ερμα εγω τα χω διαλεγμενα
θελει κομματι υπομονη
να περπατας χωρις ντροπη...

ΠΟΥ 'ΣΑΙ ΡΕ ΜΑΓΚΑ
ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΕΣ ΜΟΥ
ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΝΑΙ
ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΑΦΤΙΑ ΜΟΥ
ΠΟΥ ΣΑΙ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ

που σαι ρε μαγκα φιλε
και απο πισω σκυλε
τα λογια σου τα ψευτικα
βρε αρκετα τα ανεχτηκα
που ολο βιτρινα αλλαζεις
ξερεις δεν με τρομαζεις
που ολο τα ρουχα αλλιως φορας
να ξερεις μαγκα δεν μετρας
υπαρχει και αλλος τροπος
για να σωθει ενας τοπος
παρατα τις υπεκφυγες
και μη φοβασαι τις ντροπες

ΠΟΥ 'ΣΑΙ ΡΕ ΜΑΓΚΑ
ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΕΣ ΜΟΥ
ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΝΑΙ
ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΚΛΕΙΝΩ
ΤΑ ΑΦΤΙΑ ΜΟΥ
ΠΟΥ ΣΑΙ ΡΕ ΜΑΓΚΑ
ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ
ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ

υπαρχει και αλλος
τροπος ειν' της
καρδιας ο δρομος
περπατησε τον και
θα δεις στο τελος θα με θυμηθεις

που σαι ρε μαγκα
φουκαρα δεν βρικες
ποτε σου ενα ψαρα να ταξιδεψεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου