Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Καλό ταξίδι μικρά μου....

Σε όλη μου την ζωή έχω δει τον πατέρα μου να κλαίει ελάχιστες φορές, σχεδόν όσες τα δάχτυλα του ενός χεριού μου. Η χθεσινή ήταν μια από αυτές... Δυστυχώς μας συνέβη κάτι πολύ άσχημο...
Κάποιος τον οποίο δεν μπορώ να χαρακτηρίσω, στέρησε την ζωή από εφτά ψυχούλες. Στην πίσω αυλή του σπιτιού μας φιλοξενούσαμε μερικές γατούλες. Τις αγαπούσαμε πολύ, τις ταίζαμε, μάλιστα κάποιες από αυτές τις μεγαλώσαμε καθώς γεννήθηκαν στο μπαλκόνι μας. Εχθές το πρωί η μητέρα μου είδε κάτι περίεργα πράγματα στο μπαλκόνι μας. Οι γάτούλες μας αν και αδεσποτάκια ήταν πεντακάθαρες και ποτέ δεν λέρωναν απο εδώ κ εκεί και επίσης κάθε φορά με το που ανοίγαμε το παράθυρο περιμένανε ανυπόμονα για να τις ταίσουμε. Εχθές όλες οι γατούλες εξαφανίστηκαν... Βγήκα με την μητέρα μου να καθαρίσουμε την αυλή όταν πρόσεξα στην διπλανή αυλή μια ύποπτη σακούλα μισοανοιγμένη. Φαινόντουσαν κάτι μαύρα πράγματα και κάτι σαν ψαροκόκαλο. Η μητέρα μου είχε ήδη κατέβει στην αυλή να σκουπίσει όταν εγώ σκέφτηκα "κάνε πλάκα να είχε τίποτα η σακούλα!" και αυτό διότι πριν απο περίπου δεκα χρόνια μας είχαν κάνει το ίδιο μόνο που τότε τα θύματα ήταν πολλά περισσότερα... Πριν καλά καλά ολοκληρώσω την σκέψη μου είδα εναν απο τους γάτους που σουλατσάραν στον μπαλκόνι να προσπαθεί να ακροβατήσει και απο τοίχο σε τοίχο να έρθει προς το μέρος μας. Δεν τα κατάφερε..... Η συνέχεια είναι ακόμα πιο οδυνηρή και δεν θα συνεχίσω....
Είμαι όμως εξοργισμένη με αυτούς τους τύπους!!!!! Για ποιό λόγο ρε φίλε το κάνεις αυτό? Δικαιωμά σου να μην θέλεις για οποιοδήποτε λόγο κάποιο ζωάκι στο σπίτι σου, να μην τα συμπαθείς γενικώς, οκ! ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ!! Γιατί? Αυτές οι ψυχούλες το μόνο που ζητάνε είναι λίγο φαγάκι και ενα χάδι. Έχετε κοιτάξει σκύλο στα μάτια? Θα δείτε όλη την ευγνωμοσύνη του κόσμου σε ένα βλέμμα. Αγνές ψυχούλες που δεν φταίνε σε τίποτα! Και κάποια τέρατα τις καταδικάζουν! Αμα τον πιάσω στα χέρια μου θα τον ταίσω ότι έμεινε απο τον μεζέ που πάσαρε στις γατούλες μου!!!

Παράκληση! Φροντίστε ενα αδεσποτάκι, βάλτε ενα μπωλ με νεράκι έξω απο την πόρτα σας. Αγαπήστε τα ζωάκια, θα πάρετε πίσω πολύ περισσότερη αγάπη.... Αν βοήθησουμε όσο περισσότεροι μπορούμε κάποια καθάρματα σαν αυτό που μας έκανε αυτό το κακό εχθές θα εξαφανιστούν....

Καλό ταξίδι μικρά μου.....

5 σχόλια:

  1. Συμμερίζομαι την θλίψη, επαυξάνω τον θυμό σου και προσθέτω τον αποτροπιασμό και την αηδία μου για τέτοιους "ανθρώπους"
    Καλό σου βράδυ. Και πες στον πατέρα σου ότι τέτοιοι άνθρωποι πάντα με τον έναν ή άλλο τρόπο πληρώνουν τέτοιες ενέργειές τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα...
    Ευχαριστώ πολύ...
    Μας έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν και πραγματικά για ακόμα μια φορά νιώθω σαν να έχασα κάποιον φίλο, οικογένεια, δικό μου άτομο αγαπημένο...
    Το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι με κάποιον τρόπο να σταματήσει αυτό το αίσχος που καθημερινά παρακολουθούμε και να μην θρηνήσει κανείς άλλες ψυχούλες...
    Να είσαι καλά, καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΩ ΠΩ!!!!!ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΓΑΤΟΥΛΕΣ.ΕΜΕΙΝΑ ΑΦΩΝΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΜΟΝΟ ΦΑΓΑΚΙ ΚΑΙ ΧΑΔΙΑ ΖΗΤΑΝΕ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ.ΜΟΝΟ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΕΧΟΥΝ.
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Σκρουτζάκο.

    Καλό σου απόγευμα, ευχαριστώ που πέρασες...
    Δυστυχώς παίρνουν την μορφή όπως λες και βασανίζουν αθώες ψυχούλες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα ξέρω πως αισθανόσαστε γιατί το έχω περάσει και εγώ αυτό. Αν υποψιάζεσαι ή ξέρεις ποιός είναι πρέπει με κάποιο τρόπο να τον φοβίσεις. Αλλά μάλλον δεν ξέρετε ποιός το έκανε.
    Πιστεύω ότι τέτοια ανθρωποειδή κάποια στιγμή πληρώνουν για αυτά που κάνουν.
    Να είσαι καλά και το ξέρω θέλει χρόνο γιατί η αυλή εκεί που ήταν όλο ζωή μένει άδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή