Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Όταν έχω εσένα!

Ένα τραγούδι που μιλαει στην καρδιά. Ένα τραγούδι που γράφτηκε για την παράσταση του Λάκη Λαζόπουλου "Βιοπαλαιστής στη στέγη". Το τραγούδι ηχογραφήθηκε με μια κιθάρα και σε μία δεύτερη εκτέλεση με ερμηνευτή, ένα νέο παιδί από τη Θεσσαλονίκη, τον Ιωάννη Λάκη. Προσωπικά είχα πολύ καιρό να χαμογελάσω ακούγοντας ενα τραγούδι και να με ταξιδέψει τόσο γλυκά.



"Όταν έχω εσένα"

Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης & Λάκης Λαζόπουλους
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης

Όταν έχω εσένα
μπορώ να ονειρεύομαι ξανά
ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά
και πιάνω μες στα χέρια μου
τον κόσμο να τον φτιάξω

Όταν έχω εσένα
μπορώ να μη βυθίζομαι αργά
τα βράδια που πληγώνεται η καρδιά
και πιάνω το μαχαίρι
το σκοτάδι να χαράξω

Κάνε ένα βήμα
να κάνω το επόμενο
αίμα μου και σχήμα
λόγος και ψυχή στο συμφραζόμενο

Όταν έχω εσένα
κοιμάμαι σαν παιδί, έχω έναν άνθρωπο
δεν φοβού κανένα
Εγώ κι εσύ στον κόσμο
τον απάνθρωπο

Εσύ κι εγώ
Όταν έχω εσένα
μπορώ να βάψω με ασήμι τη σκουριά
μπορώ να κοιμηθώ με σιγουριά
να πιάσω με τα χέρια μου
τους δράκους να σκοτώσω

Όταν έχω εσένα
αντέχω, πάω δίπλα στον γκρεμό
το ξέρω, έχω ένα χέρι να πιαστώ
κοντά μου έναν άνθρωπο
τα χρόνια μου να ενώσω

2 σχόλια:

  1. λοιπον.. καθησα προχθες να δω τη σειρα "τεσσερεις" του Παπακαλιατη..

    κι ακουσα ισως την πιο εκπληκτικη εκτελεση του κομματιου αυτου.. δια στοματος.. Πανου Μουζουρακη.. δεν εχω πολλα λογια.. εκτος του οτι ο Πανος αξιζει να φτασει πολυ ψηλα..
    γνησιος,ζεστος και αυτο που κανει το γουσταρει απιστευτα.. αν βρεις τη εκτελεση του πανω σ'αυτο το κομματι ακουσε τη και δε θα χασεις.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!
    Η αλήθεια είναι οτι προχτές δεν κατάφερα να παρακολουθήσω το επεισόδιο, αλλά με την βοήθεια του διαδυκτίου παρακολούθησα το κομμάτι. Έχεις δίκιο.... Η βραχνή και ζεστή φωνή του δίνει άλλη διάσταση στο τραγούδι! Και θα συμφωνήσω και στο οτι αξίζει αλλα επίσης έχει να δώσει και πολλά σαν ερμηνευτής, συνθέτης κ μουσικός! Ευχαριστώ για την πρόταση και να έχεις ένα ομορφο ηλιόλουστο απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή