Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Πες μου ένα ψέμα....




Είναι κάτι μέρες, μέρες σαν και αυτή που ακούω τα λόγια σου
μεσα στο μυαλό μου, τρέχουν σαν ατελείωτη στροφή
Είναι μέρες βυθισμένες στην σιωπή και νιώθω σαν ποτάμι
που ξεβράζει πόνο και οργή...

Είναι κάτι μέρες παράξενες ατέλειωτες
παλεύω με τον εαυτό μου
μέρες ανεκπλήρωτες
Είναι μέρες πεταμένες στην φωτιά
το ξέρω είσαι εδώ κοντά μου μα τόσο μακριά....

Πές μου ένα ψέμα
μιλησε μου....
Πές μου ένα ψέμα

Είναι νύχτες που δεν έχω απο
που να κρατηθώ, να στηριχθώ
για λίγο κάπου.
Ειναι νύχτες που παγώνει ο χρόνος
νύχτες σε βλέπω εδω κοντά μου να γελάς
και τι δεν θα έδινα να με αγαπάς....

Και φοβάμαι όλα αυτά θα έρθουν
σίγουρα θα ρθούν
φοβάμαι θα 'με εκεί
θα καίνε θα πονούν
θα με προδώσουν
Τα δυο χέρια σου φοβάμαι
να μην γίνουνε φτερά
να μην ανοίξουνε και φύγεις...μακριά

Πες μου ένα ψέμα μιλησέ μου
Πές μου ένα ψέμα....
Μίλα μου....

Είχα εσένα
Ένα δάκρυ
Να νιώσω την αγάπη
Έλα απόψε σαν βροχή
στα ονειρά μου μια στιγμή
θα περιμένω να έρθεις
θα κάνω υπομονή....

Πες μου ένα ψέμα
Μιλησε μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου