Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Φύσηξε Βοριάς!



Φύσηξε βοριάς κι η πόλη
άλλαξε πνοή
Ήλιε, φτιάξε μου τη μέρα
μ' ένα σου φιλί
ν' ανταμώσω τ' όνειρό μου
ομορφιά μου ορφανή
να ξυπνήσω την ψυχή μου
πού 'χει ναρκωθεί


Σαν λαθραίος μετανάστης
θα ξαναγυρνώ
στης καρδιάς μου τα λημέρια
σ'έρημο χωριό
Έρωτά μου, πρωτεργάτη
κι ακριβή μου μοναξιά

τι γεννάει το σμίξιμό σας
κι η αποκοτιά;

Mεσ' στου κόσμου το αλώνι
θ' αναμετρηθώ
με το φόβο του θανάτου
και τον ουρανό
Έρωτά μου, πρωτεργάτη
κι ακριβή μου μοναξιά
τι γεννάει το σμίξιμό σας
κι η αποκοτιά;

Φύσηξε βοριάς κι η πόλη
άλλαξε πνοή
Xάρισέ μου τ' όνειρό σου
και την προσευχή

2 σχόλια:

  1. Καλησπερα..ομορφο το τραγουδακι,κι ευχαριστη η αναρτηση σου.οσο για τον βορια οντως φυσηξε και μας εφερε λιγο χιονακι και αλλαξε οψη η πολη.Καλο βραδυ να εχεις και καλο Σαββατοκυριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια! :) Ώντος ο χειμώνας ήρθε πολύ δυναμικά! Μ'αρέσει! Αλλά σε εμάς εδώ δεν χιόνισε ακόμαααα....:( Καλή Κυριακή να έχεις και να περάσεις όμορφα στην χιονισμένη πόλη σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή