Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Πάστα Φλώρα- Μεσιέ Μινιμάλ



Ο τρυφερός Monsieur Minimal... Χαρούμενο τραγουδάκι, για να βλέπω χαμόγελα να σκάνε! :)


Κόκκινα τα σύννεφα
και εγώ ρωτώ
ποιο ειν' το μυστικό
να εξαφανιστώ

Ακολουθώ τα βήματα σου
που οδηγούν
ως την θάλασσα
μαζί σου πάω παντού

Ήρθε το φθινόπωρο
και φύσηξε
ένας άνεμος
πως με γύρισε
πίσω σ' όλα εκείνα
που μου έταζες
δεν με πίστεψες
χαμογέλασες

Χάρισε μου μια καρδιά
θα της μάθω να χτυπά
θα την παίρνω σινεμά
στην Πάστα Φλώρα
μέχρι αργά

Χάρισε μου μια ζωή
και θα αρχίσω απ' την αρχή
με ένα κόκκινο χαλί
θα γυρίζω όλη την γη

Φτάνει με τα αινίγματα
και πες το απλά
τι είναι αυτό που
κάποια σαν εσένα ζητά

Κάτι έχω στο νου
μα δεν θα σου το πω
ξεσυνήθισα
πέρασε ο καιρός

Χάρισε μου μια καρδιά
θα της μάθω να χτυπά
θα την παίρνω σινεμά
στην Πάστα Φλώρα
μέχρι αργά

Χάρισε μου μια ζωή
και θα αρχίσω απ' την αρχή
με ένα κόκκινο χαλί
θα γυρίζω όλη την γη




2 σχόλια:

  1. Περασα να σου κανω παρεα!!..και να σου πω ενα μεγαλο ευχαριστω!!και...υπεροχο τραγουδι!!
    Καλο βραδυ καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωω! Ευχαριστώ για την παρεούλα και που με τιμάς με την επίσκεψη σου.
    Το τραγουδάκι είναι τόσο τρυφερούλι... Με αυτο το κρύο είναι για χουχούλιασμα :)
    Καλή εβδομάδα με πολλές εμπνέυσεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή