Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

The Fountain (Η πηγή της ζωής)



Την ανακάλυψα τυχαία. Την εποχή που βγήκε εγώ αλλού "ταξίδευα" και δεν ήξερα τίποτα για αυτήν την ταινία. Καθώς όμως έκανα το καθημερινό μου σουλάτσο πρίν απο λίγους μήνες απο blogg σε blogg ένας ήχος, όμορφος ήχος τράβηξε την προσοχή μου... "χμμμ τι είναι αυτό????"
Ήταν ένα απόσπασμα απο την μουσική της ταινίας. Λίγες μερες μετά ένας άλλος φίλος είχε ποστάρει κάτι σχετικά με αυτό το έργο και μετά ενας άλλος και μετά ένας άλλος και ξαφνικά εδώ και τουλάχιστον 2 μήνες "Η πηγή της ζωής" ξεπετάγεται διαρκώς μπροστά μου! Οκ... Θα το πάρω να το δω.... Έτσι και έγινε!
Είναι περιττό να πω οτι μπήκε στην λίστα με τις αγαπημένες μου ταινίες...
Σκηνοθέτης ο Ντάρεν Αρονόφσκι δημιουργός του επίσης συγκλονιστικού "Requiem for a dream". Με ταξίδεψε, με τράβηξε μαζί του στις εικόνες του, έγινα και εγώ ενα κομμάτι απο το πάζλ διοτι για παζλ πρόκειτε καθως η ταινία παίζει με τρεις εποχές... Ο Χιου Τζάκμαν με εξέπληξε! Μου άρεσε πολύ έτσι και αλλιώς, εδώ όμως αφήνεται, τσαλακώνεται, μεταμορφώνεται σε κάτι περισσότερο. .... Η Ρέιτσελ Βάις(ερμηνεύει την σύζυγο του Τζάκμαν) γλυκητατη ως Ίζι και ώς Βασίλισσα Ισαβέλα. Ο σκηνοθέτης μέσα απο αυτό του το έργο θέλει να δώσει πολλά μηνύματα, πρέπει να έχεις όλες τις αίσθησεις σου ενεργοποιημένες για να καταλάβεις τι θέλει να σου πει.. Ένα έργο που μιλάει για την αγάπη, τον πόλεμο, την θρησκεία, την ανάγκη του ανθρώπου να πιστέψει σε κάτι υψηλότερο. Την ανάγκη του ανθρώπου να βρει τον τρόπο να ζει για πάντα και ανακαλύψει επιτέλους αυτό που θα τον κάνει ευτυχισμένο.
Μια πολυ αξιόλογη τανία για όλους τους σινεφίλ!

1 σχόλιο: