Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Rous- Μαριονέτες



Δως μου τα ματια λιγο να δω ,να βρω το φως μου
Κι υστερα θα σου πω αν σ'αγαπαω
'Η πραγματικα σε μισω,που μ'εχεις ριξει απο μωρο σ'ενα μπουρδελο να ζω

Όλο το ψεμα , στο 'χω πληρώσει διπλά με λίτρα αίμα για να ΄σαι πάντα ψηλά
Όλα τα βράδια που κάνω έρωτα μαζι με σένα,χωρίς εμένα

Να κάθεσαι στα τέσσερα με θύματα και δημογέροντες που τραγουδούν για αισθήματα
Πουλάνε έρωτα στίχους και συνθήματα,
Αλλα δεν ξέρουν αν ο Θεός τους ,ζει στη Μέκκα
Φέρει στεφάνει ή κουβαλάει σταυρό ή μήπως είναι γυναίκα
Μια μαύρη γυναίκα

Όλα τελειώνουν αργά κι εμείς μένουμε εδώ
Κι είναι αυτό που μας πονάει το άπιαστο άπειρο
Όλα τελειώνουν απλά κι εμείς παίζουμε εδώ
Σα μαριονέτες ζωντανές στης γης το θέατρο αυτό

Δρόμοι και σκόνη ,για όλους αυτούς που έχουνε μείνει πια μόνοι
Η συννεφούλα μας πέθανε πια και πάει
Μα αυτοί δεν το χουνε μάθει ακόμη

Χθες!Πες μου τι θες
Γιατί με θέλεις να ζω για πάντα μες στις σκιές
Έχω στις τσέπες μου μπόλικο αύριο,τρέχω για το αύριο(χ2)

Χορεύω σαν τον Μοχάμετ Αλι
Για να αντέξω σ'αυτά που κάνεις εσύ
Να μην πιστέψω σ'αυτή τη σάπια ζωή
Που με εχεις ρίξει νοκ αουτ και κάτω ,και είμαι τώρα

Μεσα στα μάτια σου βλέπω καλώδια
Μέσα στις φλέβες σου τρέχουν μικρόβια
Έξω στα γήπεδα βλέπω επεισόδια
Σα σαπουνόπερα για να περάσει η μέρα
Και εσύ μιλάς και γελάς για μία όμορφη μέρα

Όλα τελειώνουν αργά κι εμείς μένουμε εδώ
Κι είναι αυτό που μας πονάει το άπιαστο άπειρο
Όλα τελειώνουν απλά κι εμείς παίζουμε εδώ
Σα μαριονέτες ζωντανές στης γης το θέατρο αυτό

1 σχόλιο:

  1. Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα να αρχίσει απο αύριο για όλους μας.
    Πολύ όμορφο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή