Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

çok gec..



Ξύπνα , από τα όνειρα χωρις τέλος , ξύπνα
Είναι πολύ αργα τώρα
πολύ αργα...

'Αντεξε ψυχή μου
Άντεξε αυτον τον πόνο
Ειμαι απελπισμένος
Πολύ αργά.
...Θα περάσει άλλη μια μέρα μου ?
Χωρις εσένα είμαι κομμάτια
Εντελώς μόνος
Αυτή η αγάπη ήταν το λιμάνι
που βρήκα καταφύγιο
Κοίτα για μια φορα την καρδια σου
είμαι εκει
Η αναμονή σταματά τον πόνο?
Δεν υπάρχει γιατρεια στο να είμαι χωρις εσένα
Και ο πόνος της αγάπης αιμορραγεί
μέρα με τη μέρα.
Διαλύεται, καταστρεφεται ο χρόνος
Ξύπνα , από τα όνειρα χωρις τέλος , ξύπνα
Είναι πολύ αργα τώρα
πολύ αργα...


Dayan ruhum
Bu aciya dayan
Caresizim
...Cok gec…
Bir günüm daha gecermi
Sensiz darmadagin
Yapayanlizim
Sigindigim limandi
Bu ask
N olur kalbine bir bak ah
Ben oradayim
Beklemekle dinermi sızı
Sessizligimin yok ilaci
Gün be gün kanarken
Ask acisi
Savurur yikar gecer zamani
Uyan sonsuz rüyalardan uyan
Cok gec artik
Cok gec…
Dayan ruhum
Bu aciya dayan
Caresizim
Cok gec…
Bir günüm daha gecermi
Sensiz darmadagin
Yapayanlizim

(Οι στίχοι και οι μετάφραση είναι δανεισμένα απο το γκρούπ της ομάδας Kismet στο facebook)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου