Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Σκόρπια λόγια μα.. σοφά!

Τα παρακάτω γνωμικά και λόγια μου τα μετέδωσε ένας απο τους καθηγητές της σχολής μου κάποτε.. Ψάχνοντας στο χρονοντούλαπο μου τα ξαναβρήκα και αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας...

Σε μια φιλοσοφική συζήτηση το μεγαλύτερο όφελος το έχει ο ηττημένος, στον βαθμό που έμαθε κάτι επιπλέον.

Οι γέροι πιστεύουν τα πάντα, οι μεσήλικες υποπτεύονται τα πάντα, οι νέοι γνωρίζουν τα πάντα...

Ονειροπόλος ειναι εκείνος που βρίσκει τον δρόμο του μόνο στο σεληνόφως και η τιμωρία του ειναι οτι βλέπει την αυγή πριν απο τους άλλους.

Αν θέλεις να ξέρεις τι πραγματικά εννοεί μια γυναίκα- πράγμα που εδώ που τα λέμε , πάντα επικίνδυνο- κοιταζέ την μην την ακούς.

Μην εμπιστεύεσαι ποτέ μια γυναίκα που αποκαλύπτει την ηλικία ης. Μια τετοια γυναίκα είναι ικανή να αποκαλύψει τα πάντα.

Πείρα είναι το όνομα που δίνουμε στα λάθη μας.

"Αυτό έχω μονο διαπράξει" λέει η μνήμη μου. "Αυτό δεν είνια δυνατόν να το έχω διαπράξει" λέει η περηφάνεια μου και μένει ανένδοτη. Τελικά η μνήμη μου υποχωρεί...

Όταν ερωτεύεται κανείς ξεκινά εξαπατώντας τον εαυτό του και καταλήγει εξαπατώντας τους άλλους. Αυτο είναι που ο κόσμος αποκαλεί ρομαντική περιπέτεια.

Οσμή των λέξεων. Κάθε λέξη έχει την οσμή της. Υπάρχει μια αρμονία και δυσαρμονία των οσμών και επομένως των λέξεων.

Το φιλί ενώνει πιο πολύ απο το κορμί γιαυτό το αποφεύγουν οι πιο πολλοί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου