Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Δύσκολος καιρός για Πρίγκηπες!


Δεν μου αρέσει αυτό που νιώθω αυτή την στιγμή... Φοβάμαι οτι γίνεται κρίση πανικού και αυτό με τρελένει ακόμα περισσότερο.. Θέλω να φωνάξω, να βγω στον δρόμο να τρέξω όσο πιο γρήγορα μπορώ... Έχω θυμό μέσα μου..Πολύ θυμό και δεν το μπορώ ... Δεν μπορώ να το αντέξω άλλο... Είναι Κυριακή, μια όμορφη φθηνοπωρινή μέρα, με μια γλυκιά ψυχρούλα. Κανονικά θα έπρεπε να μαγειρέψω το φαγακι μου για να φάμε με την οικογενειά μου το μεσημέρι και μετά να βολτάρω παραλιακά. Άντ αυτού σηκώθηκα με ένα αίσθημα
άγχους, πίεσης, "τι θα κάνω τώρα?", λουσμένο με μια εσάνς θυμού! Και ποιός φταίει για αυτό? Εσύ..... Όχι καλέ μου... Δεν φταίς εσύ... Έσυ κάνεις αυτό που νιώθεις, αυτό που γουστάρεις! Έγω φταίω που το ανέχομαι....Εγώ που ψάχνω τρόπους να σε δικαιολογήσω γιατί η καρδιά μου ακόμα χτυπάει στον ρυθμό σου. Γιατί ακόμα καίγομαι όταν ακούω το όνομα σου και την φωνή σου... "Που είσαι μικρούλα μου?" Θές πραγματικά να σου πω? Δεν κάνει είμαι και σε δημόσιο χώρο.... Πάντα έτσι ήμουν... Μέσα απο όλη την μαυρίλα το χιούμορ, χιούμορ (και ας είναι και κρύο καμια φορά). Τι κάθομαι και λέω πρωί πρωί ρε παιδιά? :( Δεν ξέρω τι να κάνω... Δηλαδή ξέρω... Η λογική μου το λεει ξεκάθαρα όπερ και ξεκίνησα το σχέδιο λογική! Και τότε έρχεται η καρδιά ξεκαρδισμένη και λέει "Θα καταφέρεις να ξεφύγεις απο εμένα?" Και τότε αρχίζει η εξής διαδρομή... Σκέφτομαι, όλη την ημέρα ότι μπορεί να φανταστεί ανθρώπινο μυαλό... Και μετά νιώθω πως παίζω σε ταινία τύπου "Inception" και με πιάνουν οι τάσεις φυγής πάλι... Παίρνω δρόμους και δρομάκια μέχρι να φτάσω στην αγαπημένη μου... Θαλασσίτσα μου... Μόνο εσύ με ηρεμέις.... Και τώρα πάλι τα ίδια... Τηλέφωνο σε φίλη εκτός πόλεως "Να έρ
θω?" έτσι γιατί περίεργα την είδα.... Στο τέλος όμως φίλοι και φίλες... Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά... Γιατί λοιπόν εμείς (στην συγκεκριμένη περίπτωση εγώ) τα δραματοποιούμε και τους δίνουμε έκταση κυρίως όταν πρόκυτε για αισθηματικούς λόγους? Ε?
Όπως και να έχει... Καλή Κυριακή να έχουμε, να περάσετε καλά με συννεφιά ή χωρίς μιας και ο Σεπτέμβρης άρχισε να ντύνεται πιο ζεστά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου