Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνίδι ισορροπίας




Θα μπω μες στο αυτοκίνητο ξανά
θα άναψω το τσιγάρο που χει μείνει
να διώξω την αλήθεια που πονά και η αλήθεια είσαι εσύ
μα έχεις φύγει...

Θα τρέξω στου κορμιού σου τα στενά
Θα βρω μια ερημιά να σταματήσω
να διώξω αυτη την σκέψη που πονά
την σκέψη σου που με κρατάει πίσω

Δεν ήθελα να φύγεις αν ρωτάς
δεν ήθελα να μείνεις αν σε νοιάζει
Μα ήθελα να μάθεις να αγαπάς εμένα
και ότι άλλο σε τρομάζει

Θα παίξω στου μυαλού σου το κενό
παιχνίδι ισορροπίας και ας με ρίξει
την ώρα που περνάς θα είμαι
εδώ και ας γίνεται ζευγάρι μου η θλίψη
θα ανοίξω τις παλιές μου τις πληγές
για λίγο να σε βρω και να σε νιώσω
Και αν ζούσα στην ζωή σου μέχρι χθες
την δύναμη θα βρω να σε τελειώσω

ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΝ ΡΩΤΑΣ
ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΑΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ
ΜΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ
ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ
ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ!!!!!

Είναι από τα λίγα τραγούδια που με ξεσηκώνουν. Σαν μια θύελλα φθινοπωρινή τυλίγει το κορμί μου αργά και με γυρίζει πάλι εκεί πίσω σε εκείνη την μελαγχολία. Θέλω να φωνάξω δυνατά.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου