Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Τα ορια μου...



Ο Μιχάλης Τζουγανάκης είναι τραγουδοποιός από την όμορφη Κρήτη. Το πάθος, η ένταση και η ενέργεια που βγάζει αυτός ο άνθρωπος στην σκηνή δεν υπάρχουν! Σε παρασύρει η αισθαντική του φωνή, το λαγούτο του και οι μοναδικές του μαντινάδες!!! Απολαυστικός κάθε φορά, μοναδική εμπειρία για όποιον βρεθεί σε κάποια απο τις συναυλίες του... Εδώ ενα τραγούδι απο τον τελευταίο του δίσκο "Τα ρεύματα του κόσμου".

ΠΗΡΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΕΣΠΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΟΥ
ΔΟΚΙΜΑΣΑ
ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ
ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ
ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ
ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΩ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΓΑΠΗ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ
ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΟΥ
ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ
ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΩ
ΝΑ ΤΟ ΜΑΓΕΥΩ

ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΠΑ
ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΗΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ
ΚΑΙ ΑΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ
ΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΣΟΥΣΑ
ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ
ΕΙΧΑΝ ΑΞΙΑ
ΝΑ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ
ΑΝΕΜΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ
ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΟΤΑΝ ΦΥΣΟΥΝ
ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ
ΕΚΕΙΝΟΥΣ
ΠΟΥ ΧΑΝΟΜΑΙ ΚΑΙ
ΑΣ Μ'ΑΓΑΠΟΥΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου