Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

El corazon- Arno Elias



"Πόσο μπορεί να σε ταξιδέψει μια μελωδία? Πόσα συναισθήματα μπορούν να γεννηθούν μέσα απο έναν στίχο? Πόσες εικόνες ξαναζωντανεύουν πίσω απο την κάθε νότα? Ε, καρδιά μου? "

Γιατί πρέπει να ξεχάσεις?
Είχες τόσο φόβο...
Γιατί πρέπει να ξεχάσεις?
Όταν το μόνο που ζητάω είναι η αγάπη σου?

Είναι η ψυχή μου που μου λέει να σε ακολουθήσω...
Θέλω να σου δώσω τα πάντα, τα πάντα, τα πάντα...
Την συγχώρεση σου
μα ξέρω πως να αγάπω καρδιά μου
ναι, ξέρω από αγάπη..καρδιά μου, καρδιά μου!

Θέλω να δώσω τοσο τοσο τοσο την συγχωρεσή μου
Το ξέρω αγάπη μου
Ξέρω να αγαπώ
Καρδια μου καρδια μου

Γιατι πάς να φύγεις?
καταλαβέ με...
σ'αγαπαώ
Και παλεύω για μια ζωή
Που να αξίζει
Αυτό είναι αγάπη
Καταλαβέ το αγάπη μου
Και έχω συγχώρεση
Την συγχωρεσή σου
Εχω περισσότερα απο αυτά
Εχω την αγάπη σου
Θέλω να σου δώσω
ολα όσα
θέλεις....

Ξέρω αγαπή μου
καρδιά μου
Ξέρω απο αγάπη
Είσαι η καρδιά μου
Είσαι η καρδιά μου
Θέλω να σου δώσω αγάπη
Καταλαβέ το
Θέλω να ζητήσω συγνώμη
Ξέρω αγάπη μου...

Είναι η ψυχή μου που μου λέει
να σε ακολουθήσω.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου