Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

ΔΕΝ Τ'ΑΞΙΖΕΙΣ.....



ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΚΟΜΑ
ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ
ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΚΟΜΑ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΑΥΤΗΥ ΜΗΝ ΚΛΕΒΕΙΣ
ΤΟΣΑ
ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ
ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ

Άναψε τη φωτιά σου άναψε
Τα όνειρα μου άλλαξες
Μα εσύ δεν άλλαξες
Έλα δώσε
μου και θα φύγεις δώσε μου
Στο κορμί σου στρώσε μου
Να χαθούμε γι' άλλη μια φορά

Δεν το
αξίζεις να σε θέλω
Δεν το
αξίζεις μα σε θέλω

ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΚΟΜΑ
ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ΤΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ

ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΨΑΧΝΩ
ΝΑ ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΤΟΣΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ
ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΧΑΝΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ

Άναψε τη φωτιά σου άναψε
Τα όνειρα μου άλλαξες
Μα εσύ δεν άλλαξες
Έλα δώσε μου και θα φύγεις
δώσε μου
Στο κορμί σου στρώσε μου
Να χαθούμε γι' άλλη μια φορά

Δεν το
αξίζεις να σε θέλω
Δεν το
αξίζεις μα σε θέλω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου